Не можу увійти в акаунт, як відновити пароль?
Ось найпопулярніші помилки, які можуть виникати при вході в акаунт:
1. «Невірний логін або пароль. Спробуйте ще раз».
Дана помилка може виникати у випадку, якщо Ви вводите некоректні дані для входу в обліковий запис. Перевірте правильність введення електронної адреси, номера телефону та пароля. Чи коректне їх написання?
Якщо ж Ви не можете пригадати свій пароль — спробуйте скористатися опцією «Забули пароль?» та дотримуйтесь наданих інструкцій.
2. «Спробуйте пізніше».
Упс! Ви занадто багато разів ввели логін чи пароль неправильно. Але не журіться, дана складність вирішується досить просто. Достатньо лише очистити файли кеш та кукі Вашого браузера, після чого перезавантажити сторінку та повторити спробу авторизації до акаунта.
3. «Сайт завантажується, але вхід до акаунта не відбувається».
Скористайтеся режимом «Інкогніто», який доступний у будь-якому браузері. Після чого перейдіть за посиланням посилання.
Якщо ці поради Вам не допомогли, будь ласка, зверніться в нашу підтримку, наша команда обовʼязково допоможе!
Як змінити пароль для входу в Особистому кабінеті?
Якщо виникла потреба змінити пароль на акаунті, ось кілька способів це зробити:
1. У Вас є доступ до акаунта:
— перейдіть в розділ «Особистий кабінет»;
— у розділі «Змінити пароль» введіть старі та нові дані;
— натисніть «Зберегти».
2. Якщо доступу до акаунта немає:
— натисніть «Увійти» у правому верхньому куті сайта;
— далі скористайтесь функцією «Забули пароль?»;
— введіть пошту чи номер, які вказано в обліковому записі та натисніть «Далі»;
— отримайте смс або лист з інструкцією щодо зміни пароля;
— дійте за інструкцією для встановлення нового пароля.
Ось і все, пароль успішно змінено!
Як підтвердити електронну адресу?
Насамперед для підтвердження електронної пошти необхідно перейти до розділу «Особистий кабінет». Далі введіть свою електронну адресу, доступ до якої у Вас є, у відповідне поле та натисніть кнопку «Підтвердити». Після цього на вказану пошту буде відправлено лист із кодом. Введіть отриманий код у відповідне поле та натисніть кнопку «Підтвердити».
Не забудьте перевірити теки «Спам», «Заблоковані» та «Промоакції», адже лист може потрапити туди. Бажаємо удачі!
*Якщо ж у Вас виникають складнощі з даною процедурою, зверніться, будь ласка, до нашого чату підтримки.
Як підтвердити номер телефону?
Перш за все необхідно перейти до вкладки «Особистий кабінет», ввести номер телефону та натиснути кнопку «Підтвердити». Після цього Вам надійде СМС з кодом для підтвердження, а на сайті зʼявиться поле для введення цього коду. Час до отримання коду може варіюватися, тому варто зачекати декілька хвилин на надходження смс.
Якщо код підтвердження все ж не було отримано, будь ласка, пересвідчіться у наступному:
1. Правильність введених даних. Якщо Ви створювали акаунт за допомогою електронної пошти, Ви можете змінити свій номер телефону, якщо він ще не підтверджений. У випадку реєстрації за допомогою номера, будь ласка, зверніться до чату служби підтримки, де Вам нададуть необхідну допомогу у вирішенні цієї складності.
2. Чи не проводилась раніше реєстрація за Вашим номером? В такому випадку Ви не зможете підтвердити цей номер на новому акаунті. Щоб отримати додаткову інформацію, зверніться до нашої служби підтримки, де Вам обов'язково нададуть допомогу.
Як увімкнути/вимкнути сповіщення на телефон/пошту?
Перейдіть до свого Особистого кабінету (значок людини біля кнопки «Каса») та оберіть розділ «Повідомлення» в нижньому правому куті. Щоб увімкнути чи вимкнути сповіщення, достатньо всього натиснути на повзунок поряд з поштою та/або номером і обов'язково натиснути кнопку «Зберегти».
Як оновити електронну пошту чи номер телефона в Особистому кабінеті?
Задля безпеки Вашого акаунта та даних самостійно вносити зміни в контактну інформацію не є можливим. Якщо маєте потребу оновити дані в особистому кабінеті, будь ласка, зверніться до чату служби підтримки. Наші спеціалісти з радістю допоможуть оновити електронну адресу чи номер телефона для Вашої зручності та безпеки облікового запису. Процедура зміни не займає багато часу, Вам буде достатньо вказати старі та нові дані, а також відповісти на декілька питань. Як тільки служба підтримки переконається, що звертається саме власник акаунта, необхідна інформація профілю буде оновлена.